Friday, February 3, 2012

Essence Color&Go 35 Movie Star

Moram priznati da sam dugo odugovlačila s lakiranjem ovog laka jer sam bila uvjerena da mi neće stajati dobro (sad sigurno mislite pa kog vraga si ga uopće kupila? :D ), ali moje sumnje se nisu obistinile, na sreću. Lak je prekrasan, onako nekako profinjen čak. Mazivost mu nije najjača strana, mrvicu je gumenast (što i nije neko čudo kod ovih C&G lakova), ali ništa strašno što dva fina sloja ne mogu riješiti. Prošao bi čak i s jednim debljim slojem, ali ipak sam išla na provjernu dvoslojnu kombinaciju. 

Boja je na noktima nešto tamnija nego u bočici, tamno siva (fotke mi na laptopu izgledaju realno, dok mi na stolnom kompu na velikom ekranu izgledaju  kao da je lak tamno plav (to je onda do ekrana pretpostavljam), ne znam kako će vama biti).


1 sloj Eveline 8u1, 2 sloja Essence Color&Go 35 Movie Star, 1 sloj Essence BTGN










8 comments:

  1. prvo što mi je palo na pamet je: zar je Movie star plav? :))) no plav ili siv - mucho je lijep :))

    ReplyDelete
  2. meni je isto plavi :) divan je, pomalo me podsjeca na Catrice - Hip queens wear blue jeans samo sto on ima i sitne sljoke :)

    ReplyDelete
  3. Imam, obožavam. Prava, čista siva boja, totalno obična, al predobro stoji.

    ReplyDelete
  4. Meni izgleda kao sivi sa plavim podtonom.
    U svakom slučaju prekrasan i odlično ti stoji.
    U sljedećem posjetu DM-u ide samnom doma. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na slikama tak ispada, ali nema nimalo plavog u sebi, čisti sivi je.
      http://www.shrani.si/f/19/13y/4h32oiJn/essence-movie-star2-copy.jpg

      Delete
  5. Super mi je ovaj, ne znam zasto ga jos nemam

    ReplyDelete
  6. Meni vuče na tamno sivo-plavo! Vjerujem da je u živo još ljepši, sviđa mi se ;)

    ReplyDelete

Hvala na komentaru! :)